سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمانی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه

  1. خانه
  2. /
  3. دسته‌بندی نشده
  4. /
  5. سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمانی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه
نمایشگاه سنگ ساختمانی 1402
مژده نوروزی

مژده نوروزی

من یک مدیر بازرگانی علاقه‌مند به مهارت‌های فروش، شخصی و سازمانی هستم. من به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی نیستم؛ بلکه هدفم پیشرفت و کسب تجربیات بیشتر در کار فعلی‌ام است.

میشه راه چند سال را ۵ روزه رفت؟
شاید برخی از کارشناسان هزینه‌های بالای مشارکت در نمایشگاه را از معایب آن بدانند و با اعتقاد داشته باشند صرفا در صورتیکه غرفه بزرگ در اختیار داشته باشند امکان موفقیت خواهند داشت درصورتیکه باید اذعان داشت هزینه‌های صحیح و اصولی جهت حضور در نمایشگاه نه تنها هزینه گزاف محسوب نمی‌شود بلکه همانند هزینه‌های تبلیغاتی که امروزه جزئی از هزینه‌های تولید محسوب می‌شود می‌تواند در افزایش فروش در طی زمان مؤثر باشد. نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی فرصتی است ارزشمند برای کسانی که قصد ورود به صنعت سنگ را دارند و یا اشخاصی که به دنبال کسب اطلاعات و تجربه و بروز بودن است. در این نمایشگاه بزرگان و فعالان صنعت سنگ حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را معرفی مکنند.

توری فایبر گلاس

گروه تولید بازرگانی طهرانی به رسم سال های گذشته در این نمایشگاه محصولات خود را اعم از توری فایبر گلاس، رزین اپوکسی (توری اپوکسی) و جلادهنده های مخصوص سنگ های ساختمانی و تزیینی را معرفی میکند. همچنین مقدم شما بازدیدکنندگان محترم را گرامی میدارد.

نمایشگاه سنگ تهران
تاریخ: ۸ الی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
مکان: نمایشگاه شهر آفتاب
برگزار کننده:  روشان روز

عکس هایی از آماده سازی نمایشگاه سنگ تهران

معرفی انواع توری فایبر گلاس
5/5 - (7 امتیاز)
مطالب مرتبط