شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب  احمد آباد مستوفی

  1. خانه
  2. /
  3. دسته‌بندی نشده
  4. /
  5. شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب  احمد آباد مستوفی
شهرک صنعتی احمد آباد مستوفی
مژده نوروزی

مژده نوروزی

من یک مدیر بازرگانی علاقه‌مند به مهارت‌های فروش، شخصی و سازمانی هستم. من به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی نیستم؛ بلکه هدفم پیشرفت و کسب تجربیات بیشتر در کار فعلی‌ام است.

احمدآباد مستوفی، مرکز بخش احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر می‌باشد که در فاصله ۷ کیلومتری از طریق بزرگراه آزادگان به شهر تهران متصل می شود. امروزه بسیاری از باغ تالارها و ویلا های این منطقه مورد استقبال مردم اطراف قرار گرفته‌است.

شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب و مبلمان ایران (شهرک و منطقه صنعتی) در استان تهران، شهرستان شهریار و صنوبر چهارم شمالی، خیابان افرا واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مبلمان اداری دنا،  ، هتل شهرک بهسازی صنایع چوب ایران،  و پست بانک شعبه صنایع چوب قرار گرفته است.

وسعت احمدآباد مستوفی

وسعت حریم شهر ۲۳۴۸ هکتار، محدوده طرح هادی سابق ۱۰۳ هکتار و بافت پر آن ۱۵۷ هکتار است.

مسیرهای ورودی به شهر

این شهر از شمال و شرق به شهر تهران، از غرب به شهریار و کرج، و از جنوب به اسلامشهر محدود شده‌است. همچنین قرار گرفتن این شهر در کنار بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران ساوه ظرفیت‌های بالقوه شهر را افزایش داده‌است.

از سمت کرج

الف) جاده مخصوص کرج (شهید لشگری) – اتوبان آزادگان (به سمت حرم مطهر – جنوب – غرب) – نرسیده به اتوبان تهران ساوه – احمدآباد مستوفی

ب) اتوبان تهران قزوین – اتوبان آزادگان (به سمت حرم مطهر – جنوب – غرب) – نرسیده به اتوبان تهران ساوه – احمدآباد مستوفی

ج) جاده قدیم کرج (فتح) – اتوبان آزادگان (به سمت حرم مطهر – جنوب – غرب) – نرسیده به اتوبان تهران ساوه – احمدآباد مستوفی

توجه) برای ورود به شهر احمدآباد مستوفی از لاین کندروی اتوبان آزادگان استفاده کنید همچنین در صورتی که در مسیر آزادگان ورودی احمدآباد را پیدا نکردید می‌توانید وارد اتوبان تهران-ساوه شوید و ۵۰۰ متر بعد از عوارضی اول وارد محور احمدآباد-اسلامشهر شده و سپس وارد شهر شوید.

از سمت تهران

الف) اتوبان همت (به سمت جنوب – غرب) – اتوبان آزادگان (به سمت حرم مطهر – جنوب – غرب) – نرسیده به اتوبان تهران ساوه – احمدآباد مستوفی

ب) میدان آزادی – جاده مخصوص کرج (شهید لشگری) – اتوبان آزادگان (به سمت حرم مطهر – جنوب – غرب) – نرسیده به اتوبان تهران ساوه – احمدآباد مستوفی

توجه) برای ورود به شهر احمدآباد مستوفی از لاین کندروی اتوبان آزادگان استفاده کنید همچنین در صورتی که در مسیر آزادگان ورودی احمدآباد را پیدا نکردید می‌توانید وارد اتوبان تهران-ساوه شوید و ۵۰۰ متر بعد از عوارضی اول وارد محور احمدآباد-اسلامشهر شده و سپس وارد شهر شوید.

اتوبوس های احمدآباد مستوفی در جنوب غربی میدان آزادی و در مجاورت دیوار فرودگاه و درست در کنار اتوبوس های مسیر اسلامشهر- آزادی قرار دارند. این اتوبوس ها با طی مسیر از طریق بزرگراه سعیدی، فتح و آزادگان وارد شهر احمدآباد و در ادامه حسن آباد خالصه و رضی آباد می شوند.

افراد برجسته شهرک

استاد حسن عبدالهی پیشکسوت و از برجسته ترین صنعتگران صنایع چوب در ایران و آمریکا و زنده یاد استاد جواد رجبی راد از پیشکسوتان هنر صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ، بنیانگذاران شهرک صنعتی غیردولتی بهسازی صنایع چوب ایران

5/5 - (16 امتیاز)
مطالب مرتبط