نمایشگاه بین المللی چوب و مواد اولیه چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته

  1. خانه
  2. /
  3. دسته‌بندی نشده
  4. /
  5. نمایشگاه بین المللی چوب و مواد اولیه چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته
بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته(WOODEX)  از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران
مژده نوروزی

مژده نوروزی

من یک مدیر بازرگانی علاقه‌مند به مهارت‌های فروش، شخصی و سازمانی هستم. من به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی نیستم؛ بلکه هدفم پیشرفت و کسب تجربیات بیشتر در کار فعلی‌ام است.

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته(WOODEX)  از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت چوب کشورمان محسوب شده که در هر دوره پذیرای طیف گسترده‌ای از صنعتگران، درودگران و علاقه‌مندان صنعت چوب است.

دوره قبل این نمایشگاه از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود. در این دوره، شرکت‌های معتبر صنعت چوب و صنایع وابسته، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. دوره جدید این نمایشگاه نیز در ابعاد گسترده‌تری نسبت به دوره پیشین برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته افزایش یابد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ به آدرس بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

اهمیت شرکت کردن در نمایشگاه چوب 

نمایشگاه های تجاری یکی از مهم ترین و ارزشمندترین رویدادهایی هستند که میتوانند گامی بزرگ در راستای رشد و توسعه صنایع یک کشور باشند. نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته تهران با حضور فعالان این حوزه از جمله تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین این صنعت بعنوان یک رویداد تجاری و صنعتی برجسته در منطقه محسوب می شود.

این نمایشگاه صنعتی قابل توجه، بستری را با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد تعامل با تولید کنندگان و فعالان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصتی برای عقد قراردادهای کاری و بین المللی را فراهم کرده است.

از آنجایی که همواره چنین رویدادهایی اهداف مشخصی را دنبال می کنند، شرکت در آنها می تواند امتیاز مثبتی چه بعنوان یک مجموعه و یا بعنوان یک فرد علاقه مند به این حوزه به همراه داشته باشد. مهم ترین دستاوردهایی که تولید کنندگان و متخصصان توانسته اند در سال گذشته در حوزه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان کسب کنند، در این بستر به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه بزرگ ترین فرصت تبلیغاتی صنعت چوب و مبلمان می باشد تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می توانند با حضور به عنوان مشارکت کننده در این نمایشگاه می توانید به طور مستقیم با هزاران مخاطب صنعت خود و فرصت های همکاری این نمایشگاه برای ارتقای برند خود در کنار رقبای اصلی حوزه کاری خودتان دستری داشته باشید.

مزایای حضور در نمایشگاه

  • زمینه ایی برای معرفی محصولات و برند شرکت
  • استفاده از خدمات تبلیغاتی موجود در نمایشگاه
  • بستری برای ارتباطات مستقیم با مشتریان و بازدیدکنندگان
  • فراهم شدن بستر بازاریابی مستقیم با بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه
  • حضور در نمایشگاه راهی برای آشنایی با دستاورد های جدید در عرصه نمایشگاه
  • شناخت نیاز ها و ویژگی های مشتریان شما
  • شناخت و آنالیز رقبا
5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط