اولین کنگره زنان تاثیرگذار

  1. خانه
  2. /
  3. دسته‌بندی نشده
  4. /
  5. اولین کنگره زنان تاثیرگذار
اولین کنگره زنان تاثیرگذار
مژده نوروزی

مژده نوروزی

من یک مدیر بازرگانی علاقه‌مند به مهارت‌های فروش، شخصی و سازمانی هستم. من به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی نیستم؛ بلکه هدفم پیشرفت و کسب تجربیات بیشتر در کار فعلی‌ام است.

کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در سطح بین‌المللی با شرکت بانوانی از ۵ قاره و ۹۶ کشور تشکیل شد. کنگره زنان تاثیر گذار برای نخستین بار ۲۷ دی ماه تا 2 بهمن 1401 در محل نمایشگاه ها بین المللی سال جاری در سطح ملی برگزار شد. هدف از برگزاری این کنگره تقدیر، بهره‌برداری و حمایت و نیز کمک به رشد و ارتقای خلاقیت و ایده‌های بانوان است.

اهداف کنگره زنان تاثیرگذار

زنان شناسایی شده در بخش‌های مختلف اعم از علمی، پژوهشی، نوآوری، اقتصادی، بهداشت و درمان،هنر، بازیگری، عکاسی، نقاشی، کنشگری اجتماعی و اقتصادی، فعالان مدنی، فعالان حوزه محیط زیست، حقوقدانان، فعالین رسانه‌ای و… در این کنگره شرکت کرده‌اند و تلاش شده است تا از این طریق ارتباطی میان زنان تاثیر گذار در حیطه بین المللی با زنان تاثیر گذار ایرانی برقرار شده و هم‌افزایی برای پیشرفت کشور شکل گیرد.

راه های شناسایی زنان تاثیرگذار

شناسایی زنان ایرانی تاثیر گذار از چند طریق اعم از ارتباط با مدیران امور بانوان استانداری‌ها، ارتباط با مردم، ارتباط با حلقه‌های میانی و ثبت نام در سایت «گوهرشاد» انجام شده است. در واقع توانایی‌ها، دستاوردها و رزومه این زنان احصاء شده و نهایتا برترینها از میان ۱۴ هزار زن ایرانی به این کنگره راه یافته‌اند.

برای شناسایی زنان تاثیرگذار در حیطه بین المللی نیز، از طریق وزارت امور خارجه و سازمان ارتباطات، بنیاد ملی نخبگان، نخبگان ایرانی در سایر کشورها و نیز نیروهای مردمی و حلقه‌های میانی اقدام شده است.

در این نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ایرانی در حوزه‌های مختلفی نظیر برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، فناوری و تکنولوژی، مراکز نوآوری شتاب‌دهی و مشاغل خانگی به نمایش گذاشته شده است.

در همین راستا ۹۰۰ زن مدیرعامل شرکت‌های دانش بنیان شناسایی شده‌اند که از میان آنها ۱۰۰ نفر به عنوان برترین‌ها در حیطه علمی و فناوری برگزیده و نهایتا ۵۰ نفر برتر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

بخش زیادی از زنان راه یافته به این نمایشگاه در حیطه اقتصادی و کارآفرینی فعال هستند اما دستاوردهای زنان فعال در حوزه‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شده است و در سه بخش برای میهمانان خارجی و سایرین قابل بازدید است.

در کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار دانشمندانی از کشورهای مختلف اعم از سوئد، اتریش، بوسنی و هرزگوین، صربستان، قزاقستان، استرالیا، کانادا و… کاندیدا هستند. جوایز این کنگره نیز در سطح بین المللی است و در مراسم روز جمعه به سه نفر اول برگزیده در این کنگره مدال ویژه گوهرشاد تعلق می‌گیرد و پس از اهدای جوایزی به سایر برگزیدگان، جایزه ملی یونسکو نیز به برگزیده خود اعطا می‌شود.

مژده نوروزی بانوی کارافرین حوزه صنعتی، محصولات و ایده های خود را به نمایش گذاشته است.

5/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط